HAYAT!!! GÜZEL mi?-TATLI mı?- ACI mı?






    Ben gerçekten bunun cevabını bilmiyorum..bazen kaldırılamayacak kadar acı ve zor görünürken bazen inanılmayacak kadar tatlı nasıl olur??? Olumlu bakış açısına inanıyorum..ben hayatı tanımlamakta zorlanıyorum.naçizane şu sözler takılıyor dilime...çaresiz onlara kulak veriyorum..

 "hayat çatlak bir bardağa benzer, içsende içmesende tükenir." ".hayat yaşla değil yaşamakla anlaşılır" "hayat bilmecedir, çözene gündüz, çözemeyene gece.." "hayat bir oyun mu bir savaş mı  fazla ciddiye almayın hayatı nasılsa içinden çıkamayacaksınız."...

   Gördüğünüz gibi... anlaşılması kolay değil, yaşanması zor, savaşlar ve oyunlar barındıran, bazen tatlı bir çilek kokusu, bazen yukarıdaki resimler de betimlendiği şekilde gri ve flu, tıpkı kapkara bir üzüm tanesi gibi gelebilir ama hepsi gerekli ve lezzetli...herşey bir yana tek gerçek olan ise yaşasakta, yaşamasakta tükenip gittiği....


  Sabah uğrunda ölecek bir hayalin varsa …saat kurmaya gerek kalmaz. 
 
   hayat, çukurları, düz yolları, kışı, baharı, yokuşu, virajı olan bir yola benzer. Önemli olan hedefe doğru; yılmadan, tükenmeden, hatalar ve kazalardan öğrenerek, hep özgürlüğe doğru yürüyerek gitmektir

     












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dansın Tarihçesi, Türklerde Dans Kültürü ve Dans Türleri... Vals..Tango..Çarliston..ve diğerleri

Hukuk Devleti Nedir - Hukuk Devleti Kavramı

HOMOSEKSÜELLİK (EŞCİNSELLİK)-BİSEKSÜELLİK-HETEROSEKSÜELLİK- Erkek ve Dişi farklılıkları