KUANTUM NEDİR???

       

Kuantum düşünme üst düzey düşünme tekniğidir denilebilir. İnsanlar günlük hayatta sürekli olarak birtakım vesveselerin, bunalımların, sıkıntılı düşüncelerin altında ezilirler. Kuantum düşünce tekniği ise berrak bir bilinçle geleceğe yönelik düşüncelerden ibarettir. kullanılan ana malzeme pozitif varsayım ve söylemlerdir. Bu düşünce tekniğine hakim olan bireyin öncelikle kendisi olmak üzere iş hayatı, okul hayatı, çevresi ve en nihayetinde de tüm hayatı etki altına girer. Burada elbette olumlu nitelikli bir etkiden söz ediyoruz.

Kuantum ise en kısa anlamı ile istemektir ve istemekte ısrar etmektir. Dini boyutta düşünürsek belki bunu dua kavramı ile karşılayabiliriz.

Günlük hayatta bilindiği üzere çok çeşitli cümleler kuruyoruz. Birçoğunu isteksiz veya farkında olmadan dile getiriyoruz ya da espriyle karışık ortaya atıveriyoruz bir cümle. Benden adam olmaz diyoruz mesela. Oysa sizin şaka mahiyetli söylediğiniz sözler beyin tarafından bilinçaltına kaydediliyor ve hiç tahmin etmediğiniz derecede hayatınızı etkiliyor. Bu yüzden ifade şekillerini değiştirmekte fayda vardır. Korkmuyorum demeyin mesela. Güvendeyim diyin. İçinde korku kelimesini barındıran ifade sizi korkuya odaklar.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dansın Tarihçesi, Türklerde Dans Kültürü ve Dans Türleri... Vals..Tango..Çarliston..ve diğerleri

Hukuk Devleti Nedir - Hukuk Devleti Kavramı

HOMOSEKSÜELLİK (EŞCİNSELLİK)-BİSEKSÜELLİK-HETEROSEKSÜELLİK- Erkek ve Dişi farklılıkları